Pages

My Dreams (Final)

Malam itu.. 

"Nizam (Kru astro),mne orgnye?" Tanye Johan.. "Sape... oh, die lambat sikit kau pergi bersiap sedie atas pentas tu"... "kalau mcmtu baiklh" kata Johan...

Atas pentas

"Baiklh , anda bersame sye di School Of Lawak dn sye bersame.." ...... Seorng permude berjebah hitam keluar..., Lalu Johan dtang dekat dn bisik "awk ni spe"... Pemude itu membuke jubah dn ckap "anda kenal spe sye" penonton jerit "Mael Lambung" ... "Mael Lambung tk makan..." dengan riuh para penonton "RASUAH".... lah tk kn tk thu spe... ZiZan lh... "Johan kau kenape?".. "kau dtang jugak, aku fikir kau dh lupe aku, aku fikir kau dh lupe Jozan, JozanNerz" Kata Johan dengan sedih.. "Jgn ckap mcm tu aku tk akan pernah lupekn kawan baik aku walau sesibuk mnepn aku, kite ttp Jozan"... "yelh kau tu.. skit2 sebok sne, sebok sini..".. "Nyot aku rase kite dh amik 10 minit show ni... ".... " Tu yang aku nk tegur dri tdi.. jom we continue"... 


Jozan as pengacara







No comments:

Post a Comment